FANDOM

grafika =Tumblr lyhrhycrSp1qgldmzo1 500 large
Vincent Nightray

Informacje biograficzne
Data urodzenia  ???
Data śmierci 4.03.1978r.
Status krwi Królewska
Tytuł(y) Władca Nocy, Śmierć
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu Złoto
Kolor włosów Brąz
Rodzina
Rodzina królewska rodzina Nanabonida
Zdolności magiczne
Różdżka brak
Bogin Nieznany
Patronus Nieznany
Zawód/Praca Nauczyciel Hogwartu i Opiekun Kółka Rysowniczego

Prawda..? Prawdy nie poznasz nigdy...

Autor cytatu

BiografiaEdytuj

Syn Króla Nanabonida, urodzony około 556-539 p.n.e., pierworodnie znany pod imieniem  Bēl-šar-uṣur, ale znany jest bardziej jako Baltazar. Czytaj więcej. Jest pierwszym Wampirem, ich stworzycielem, sam siebie ozwał Władcą Nocy.

RelacjeEdytuj

PostaćEdytuj

Treść.

PostaćEdytuj

Treść.

WyglądEdytuj

Large (1)

Smukły mężczyzna, mierzący 187 centymetrów, o atletycznej, wysportowanej budowie i nienapiętej sylwetce. Ma dość nietypowe rysy twarzy jak na anglika, tak samo jak karnację - chodzą sugestie, że ma śródziemnomorskie korzenie. Łagodna twarz o ostrych rysach okolona jest jedwabnymi, brązowymi, prostymi włosami, często opadającymi pojedynczymi kosmykami na półprzejrzyste, złote oczy, uważny obserwator może dojrzeć, że są one lekko skośne.

UsposobienieEdytuj

VIncent ma w sobie coś drapieżnego. Jest nieprzewidywalny i zdecydowanie nie pasuje na typowego nauczyciela, pomimo łagodnego usposobienia i miłego uśmiechu na twarzy. Odnosi się bardzo bezpośrednio do uczniów i nie pilnuje za bardzo większych form grzecznościowych, ponadto z każdym potrafi słówko, czy dwa zamienić. Jakby uczniowie byli jego... znajomymi. Natomiast ewidentnie widać go raczej samotnie spacerującego, często zamyślonego - jest pełen niewiadomych, w ogóle o sobie nic nie mówi, za to chętnie wysłuchuje innych. Typ obserwatora.

Zdolności magiczneEdytuj

Nieznane.