FANDOM

Qzqesn
Rosemary Bell

Informacje biograficzne
Data urodzenia 06.09.1960r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) prefekt Hufflepufu
Pseudonim(y) Rosie
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów ciemny brąz
Rodzina
Rodzina matka - Linda Bell

ojciec - Jonathan Bell

Zdolności magiczne
Różdżka 10 ¼ cala, czarny bez, rdzeń ze złotych piórek znikacza
Bogin wampir
Patronus czapla purpurowa
Dom

Hufflepuff

"the figure of a lamb the feats of a lion"

William Shakespeare

BiografiaEdytuj

Treść.

RelacjeEdytuj

Rabastan LestrangeEdytuj

Bohater jednego z setek scenariuszy pisanych w jej głowie. Początkowo po prostu pasował do jej idei męskiego superbohatera o trudnym charakterze, pochodzącego z rodziny o szemranej opinii i twardych zasadach. Przyglądała mu się jedynie ukradkiem, trochę głupawo, snując w głowie te swoje niekończące się bajki, do czasu. Lestrange złośliwym kaprysem losu przechwycił jej prywatną korespondencję i być może nieco omyłkowo zrozumiał treść jej listu. Obecnie? Tkwi gdzieś pomiędzy wyłącznie-obiektem, koleżeństwem, a tym niekompletnym obrazem filmowego kochanka.

PostaćEdytuj

Treść.

WyglądEdytuj

Roslyn jest typową angielką z przedmieść. Niekoniecznie przepiękna, niespecjalnie rzucająca się w oczy. Ma jednak w swoim uśmiechu i spojrzeniu coś, co sprawia, że zapada w pamięć. Jakąś melancholię, dziwne zamyślenie, ten łagodny uśmiech błąkający się pod nosem. Długie, spektakularne wręcz włosy w ciemnym odcieniu brązu podkreślają jasną cerę, a mądre oczy, okolone firanką rzęs błyskają wesoło spod grzywki. 

Preferuje ubrania skromne i w miarę możliwości eleganckie. Lubuje się w tym klasycznym stylu pięknych filmowych aktorek, jedną z których zawsze marzyła zostać. Zazwyczaj nosi ciemne koszule, zapięte pod samą szyję i delikatną biżuterię, która nie razi w oczy. Prezencja może i nie jest najważniejsza, jednak czemu odmówić sobie tej utęsknionej klasy i szyku. 

UsposobienieEdytuj

Jest na swój sposób odrobinę szalona, z tą swoją ciągłą pogonią za życiem jak w filmie. Nie postrzega świata w ten zdrowy sposób, zakrzywiając sobie rzeczywistość do własnego widzimisię. Układa sobie w głowie setki scenariuszy na każdą okazję i nierzadko, nieświadomie, dąży do ich zrealizowania bez względu na to jak bardzo autodestrukcyjne mogą one być. Jest trochę romantyczna, troche śmieszna, bystra, jednak trudno to wszystko dostrzec bo z reguły jako introwertyk nie otwiera się przed nikim. Snuje się swoimi drogami pogrążona w swoich przemyśleniach, prowokując kąśliwe komentarze swoim zbyt dumnym wyrazem twarzy. Zależy jej na wielu kwestiach, choć przerażającym jest jak łatwo z nich rezygnuje na rzecz innych. Jest trudnym człowiekiem. Trudnym do życia i przyjaźni, bo wciąż bywa nieobecna, obojętna i rzadko zdobywa się na szczerość. Dużą uwagę poświęcia zaś nauce - poznanie świata czarodziejów jest jej niekończącym się wyzwaniem. 

Zdolności magiczneEdytuj

Jest bardzo dobrą uczennicą. Wkłada mnóstwo pracy w poznawanie i uczenie się nowych rzeczy, a swoje magiczne zdolności usilnie rozwija zarówno na zajęciach jak i poza nimi. Nie wszystko przychodzi jej jednak z łatwością - magiczne sporty nie są jej najmocniejszą stroną; na miotle utrzymuje się cudem, a konieczność oderwania stóp od ziemi przeżyciem równa się do konieczności rzucenia się z klifu.