FANDOM

Panda
PANDORA TRAVERS

Informacje biograficzne
Data urodzenia 1. 9. 1962
Status krwi pure
Pseudonim(y) PANDA
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu bladoniebieskie
Kolor włosów ciemny blond
Rodzina
Rodzina Vivien Travers (matka), Aaron Travers (ojciec), Anthony Travers (starszy brat), + wiele innych w tym pokaźnym rodzie
Zdolności magiczne
Różdżka cis, włókno z pachwiny nietoperza, 10 cali, bardzo giętka
Bogin "Widziałam ojca, ubranego w ciemną pelerynę. Szedł w moją stronę w podniesioną różdżką z oczywistym zamiarem rzucenia Avady. Nic nie mówił, jego twarz był spokojna, zimna bardziej niż zwykle."
Animag może kiedyś
Dom

Slytherin

Dameged people are dangerous. They know they can survive.

BiografiaEdytuj

Treść.

RelacjeEdytuj

Rodzice: Aaron i Vivien TraversEdytuj

Nienawidzi ich całym sercem. Zabili w niej większość ludzkich uczuć, zniszczyli ją, próbując wytresować na swoje podobieństwo. Marzy o skończeniu szkoły i wyjechaniu, by nie mieć z nimi nic wspólnego.

Brat: Anthony TraversEdytuj

Uważa, że jest trochę zbyt zadufany w sobie i lubi go irytować od czasu do czasu. Nie przyzna tego, ale jest mu wdzięczna. Tylko dzięki niemu udało jej się przetrwać te wszystkie lata. Zazdrości mu łatwości w nawiązywaniu nowych znajomości, w przyswajaniu wiedzy i tego, że rodzice widzą w nim ideał.

WyglądEdytuj

Panda to niska dziewczyna o bladoniebieskich oczach i blond włosach. Nie jest za wysoka, za to bardzo szczupła. Jej sylwetki nie nazwiesz "kobieca", bardziej przypomina jeszcze sylwetkę dziecka i nie zapowiada się, by to się zmieniło. Mały biust, wąskie biodra - to nie są atrybuty tych idealnie postrzeganych kobiecych kształtów. Tyle, że... Panda ma to w nosie.

Właściwie nigdy nie przywiązywała aż takiej wagi do swojego wyglądu, lubi ubierać to co wygodne i w jej garderobie przeważają ciemne kolory (chociaż zdarzają się wyjątki). Płaskie buty to podstawa.

UsposobienieEdytuj

Stosunek do siebie:Edytuj

- Jak się czujesz?

- Nie czuję.

Jest nie taka jaka być powinna. Pandora jest zdania, że mogłaby być po prostu lepsza. Nieważne w czym, ale taka jak jej brat. Porównuje się do niego nieustannie i widzi w sobie przez to same wady. Nie spełnia oczekiwań rodziców, nigdy nie spełniała, a pasmo rozczarowań rozpoczęło się od momentu jej poczęcia aż do dnia dzisiejszego. Nie widzi sensu w udawaniu, że jest idealna, tak naprawdę nie wierzy nawet, że coś takiego istnieje. Zdaje jej się, że tylko ona widzi wady swojego brata, bo analizuje siebie pod jego względem przez cały czas. Do niedawna w każdej sytuacji myślała "co zrobiłby Anthony?". Skończyła z tym jednak. Jej poczucie własnej wartości praktycznie nie istnieje, uważa, że jest nikim. Nie myśli o konsekwencjach, kiedy chce - pali mugolskie papierosy, jeśli ma ochotę - wciągnie kreskę. Lubi robić rzeczy, które pozwolą jej przestać myśleć. Nie lubi błądzić w swoim umyśle, a robi to niemal bez przerwy. Już w dzieciństwie stworzyła mur, swoistą barykadę, która oddziela ją od większych emocji. Z każdym rokiem mur jest coraz silniejszy, a ona bardziej obojętna.

Stosunek do innych:Edytuj

- Patrzyłaś na mnie dzisiaj. Dwa razy.

- Patrzę na wielu ludzi, to nie znaczy, że chcę ich poznawać.

Mało mówi, ona ocenia, zmierzy Cię wzrokiem i wyrobi sobie o Tobie zdanie w kilka sekund, a co gorsze - nie będzie chciała go zmienić. Nie lubi nawiązywać nowych znajomości, nie lubi rozmawiać z obcymi. Nie boi się ich, Panda jest obojętna i ta obojętność powinna być pierwszym co się z nią skojarzy. Uważa innych za cholernie irytujących, zwyczajnie nie wartych uwagi. Żeby ją zaintrygować trzeba się naprawdę postarać. Nie znosi kontaktu z drugim człowiekiem, nienawidzi gdy ktoś ją dotyka, przybliża się w trakcie rozmowy, chwyta za rękę, czy przytula w geście sympatii. Ona nie odbierze tego jako coś dobrego, tudzież neutralnego, dla Pandy to będzie atak, na który odpowie ofensywnie zanim zdążysz mrugnąć. Nie lubi ludzi, woli zwierzęta.

Stosunek do świata:Edytuj

- Czemu taka jesteś?

- Bo świat to jedno wielkie gówno, w które wszyscy weszliśmy.

Pandora nie wierzy w siebie, więc nie ma możliwości, by wierzyła w innych. Uważa, że świat jest karą, nie sądzi, że piekło może istnieć skoro życie jest piekłem. Jest zniszczona, złamana przez dorastanie w tak bardzo zimnym otoczeniu. Na wspomnienie, że każdy sam wybiera czy chce być dobrym czy złym, marszczy brwi i prycha, a po chwili wywróci oczami. Nie jest pesymistką, jest realistką, nie nastawia się, po prostu. Jest zdania, że wszystko dzieje się po coś. Nie wierzy w przypadki, zbiegi okoliczności.

Zdolności magiczneEdytuj

Pandora nie przejawia wybitnych zdolności magicznych. Jednakże gdyby tylko chciała ze spokojem byłaby w stanie wyjść na Powyżej Oczekiwań ze wszystkich przedmiotów. Sęk w tym, że... nie chce. Nie chce sprawiać rodzicom przyjemności. Był czas kiedy marzyła o tym, by spojrzeli na nią tak jak na Anthony’ego, ale zrezygnowała już z tego. Jest Pandorą – rozczarowaniem i czerpie z tego przyjemność.

Marzy jej się bycie animagiem. Umiłowała zwierzęta, rozumie je i zdaje się, że tylko z nimi potrafi naprawdę się dogadać. Może kiedyś...

Ciekawostki.Edytuj

Ω Panda przy rodzicach i Panda w szkole to dwie różne osoby.

Ω Ma problem z przestrzeganiem zasad i podporządkowaniem się z góry narzuconym normom.

Ω Mało mówi, więcej myśli, a przede wszystkim ocenia.

Ω Cierpi na bezsenność, miewa myśli samobójcze, bo "życie go kupa szamba".

Ω Nie rozmawia o rodzicach, nigdy.

Ω Nienawidzi kiedy ktoś zwraca się do niej pełnym imieniem: "jestem Panda."

Ω Jest leworęczna.

Ω Starannie, bardzo starannie dobiera znajomych.

Ω Chcesz złamać reguły? Prawo? Jest pierwsza, która Ci pomoże.

Ω Ma mocno nadszarpane poczucie własnej wartości, mimo że wydaje się być bardzo pewna siebie.

Ω Jej system moralny wygląda jak stłuczona butelka.

Ω Jedyny przedmiot, który ją interesuje to Opieka nad Magicznymi Stworzeniami, a w przyszłości będzie oswajać smoki.

Ω Ma czarnego kota o wdzięcznym imieniu Lucyfer i sowę, którą nazwała Hell.

Ω Nie znosi kiedy ktoś ją dotyka. Może się zmusić do podania ręki, ale większych gestów sympatii czy czułości ode niej nie oczekuj. Nie potrafi.