FANDOM

http://mobini.pl/upload/files/129/525/014/817/470/766_Sylvie_Van_Der_Vaart_m4.jpg
Odetta van Dijk

Informacje biograficzne
Data urodzenia 15.05.1961
Status krwi mugolska
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Marc i Lucy van Dijk - mugole
Zdolności magiczne
Różdżka 10 ¼ cali, dąb, pióro feniksa, giętka
Bogin pełnia księżyca
Patronus ważka
Dom

sierociniec

Przynależność Klub Prostej Kreski

Klub Pojedynków
Huffelpuff
Wilkołak

Treść cytatu

Autor cytatu

BiografiaEdytuj

Dziewczyna urodziła się w mugolskiej rodzinie. Chodziła z nimi do kina i zoo. Miło z nimi spędzała czas, kiedy nagle ktoś przyszedł i oznajmił, że jest czarownicą. Odetta pamieta ten dzień, gdyż tego samego dnia rodzice wywalili ją na bruk ulicy i nie wpuścili jej do domu. Uznali, ze jest jakimś dziwadłem, z którym nie chcą mieć do czynienia. Odetta płakała kilka dni, aż w końcu całą pobrudzoną znalazła w średnim wieku pani, która zaprowadziła ją do sierocińca. Tam już dorastała i spędzała każde wakacje.

Latem 1973 r. gdy wyszła do lasu, została ukąszona przez wilkołaka. Nie było to dla niej miłym przerzyciem, gdyż od tej pory musiała znosić comiesięczne metamorfozy w wstrętnego wilkołaka. Podczas wakacji wymykała się do opuszczonych lasów, a gdy jest w szkole, przebywa w Zakazanym Lesie. Dyrektor wie o jej przypadłości i stara się, aby uczniowie nie wchodzili w jej paradę, gdyż dziewczyna nie bierze lekarstw, które mają uspokoić ją podczas przemiany.

PostaćEdytuj

Treść.

PostaćEdytuj

Treść.

WyglądEdytuj

Długowłosa blondynka o niebieskich oczach. ubiera się zgodnie z jej nastrojem, który nie jest aż taki gwałtowny. Nie cierpi sukienek.

UsposobienieEdytuj

Zdolności magiczneEdytuj

Wilkołak

Potrafi bardzo dobrze rysować

Umie się dobrze pojedynkować