FANDOM

Summercoldbysweetmirage
http://fc09.deviantart.net/fs14/f/2007/054/8/9/if_you_fall__by_lithp.jpg
Laum Rökkur

Informacje biograficzne
Data urodzenia 12.11.1946
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Minister Magii
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu zimna stal
Kolor włosów Krucza czerń
Rodzina
Rodzina R.I.P
Zdolności magiczne
Różdżka Czarny Bez, Włos Północnicy, 11 i 1/4 cala
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Minister Magii
Dom

Dolina Godryka

Nikt przecież nie udowodnił istnienia miłości, wniosek jest więc jeden: miłość nie istnieje.

Laum Rokkur

BiografiaEdytuj

Laum (Liam) Rokkur urodził się12 listopada 1946 rok w Dolinie Godryka, gdzie mieszka do dziś. Matka, Reev Rokkur - Sash, była pracownikiem w Ministerstwie Magii i zajmowała się pośrednictwem między nim a światem mugoli w przedziale prawnym. Ojciec pozostaje nieznany.

Laum miał brata, Lucka, który zmarł w wieku 18 lat (1964 r.) w tragicznym wypadku w Durmstrangu, kiedy podczas burzy poszedł do pobliskiego lasu i zwlaiło się na niego złamane drzewo. Z wielu źródeł wiadomo, że aktualny Minister Magii nigdy nie był z nikim blisko, tajemnicą jednak owiane są jego relacje z matką.

Wychowanie w czystej krwii rodzinie czarodziejów pozwoliło podejmować mu naukę juzo d najmłodszych lat. Ambitne i inteligentne dziecko szybko się uczyło, dzięki czemu przyjęcie do Durmstrangu, co było ostatnią wolą (św.p.) ojca nie stanowiło zadnego problemu. Tam też chłopak kontynuował naukę wsześniej podjętą w domu przy pomocy prywatnych nauczycieli. Wielce różnił się od leniwego brata-lesera.

Ukończenie szkoły w 1964 roku z wyróżnieniem otworzyło mu szeroką drogę kariery. Składano mu wiele ciekawych propozycji pracy, między innymi w Ministerstwie Magii.

Dość skromne początki w Magicznym Biurze Śledzczym przyszło przyszłemu Ministrowii Magii ukoronować pogrzebem matki w 1967 roku. W spadku Reev pozostawiła mu cały swój majątek wraz z dziedzictwem, o który Laum dbał, odmawiając przeniesienia się do Londynu. Zrezygnował z pracy w Biurze Śledczym na rzecz pracy w Biurze Aurorów, jak tłumaczył nie miało to związku ze śmiercią rodzicielki, ale z ambicją pracowania w Ministerstwie.

Kariera pana Rokkura rozwijała się nad wyraz prężnie i szybko, młody czarodziej w sozkującym tempie osiągał zniewalająco dobre wyniki, ciesząc się zaufaniem czarodziei i ich szacunkiem - awansował w 1974 roku na Szefa Biura Aurorów, jednakże zrezygnował z niego w 1976 roku i zaczął się z powodzeniem zabiegać o stanowisko Ministra Magii.

RelacjeEdytuj

OjciecEdytuj

?.?

MatkaEdytuj

Wszystkie źródła są zgodne co do tego, że relacje na płaszczyźnie syn-matka pozostawały niezachwiane i miały się ku dobremu, jednak niczego dokładnie nie wiadomo. Świadkowie podają, że aktualny Minister Magii był bardzo wytrącony z równowagi i wzruszony na pogrzebie rodzicielki.

BratEdytuj

Laum okazywal raczej obojętność wobec brata, nie byli ze sobą zbyt blisko, przynajmniej na forum publicznym. Świadkowie podają, że był poruszony na pogrzebie.

Albus DumbeldoreEdytuj

Pozytywne.

Redaktorka Naczelna Proroka CodziennegoEdytuj

Pozytywne. utrzymujące się na poziomie cąłkiem niezłej znajomości.

WyglądEdytuj

1.85 cm wzrostu, smukła sylwetka, o postawie typowej dla ludzi władzy, dumnej, lecz nie wyniosłej. Czarne, nierówno przycięte, ułożone w twórczy nieład na głowie włosy, szlachetne, arystokratyczne rysy twarzy, szczęka o dość męskiej budowie, naturalnie opalona cera, jakby miał korzenie z jakiegoś egzotycznego, ciepłego kraju, jednak nie można nazwac go mulatem. Oczy szare, stalowe, zimne.

UsposobienieEdytuj

Cholernie ambitny, diabelnie inteligentny. Nie boi się niczego, jednak bezczynność doprowadza go do szaleństwa. Został stworzony, by działać, a nie do tego, by trwać w bezruchu. Wie, że cierpliwość jest kluczem do sukcesu. Potrafi ciągnąć za sobą tłumy, doskonały kłamca, aktor, manipulator, potrafi zręcznie naciągać prawdę, skrywać fakty i dowody. Dąży do uzyskania jak najszerzej rozumianej władzy. Pełen tajemnic, niebezpieczny i nieprzewidywalny w swych działaniach. Woli nie ryzykować, a jednocześnie uważa, że bez ryzyka nie ma zabawy - potrafi podejmować je skalkulowanie. Oj tak, świetny polityk o żelaznych nerwach, którego tylko wielkie niepowodzenie może wytrącić z równowagi.

Zdolności magiczneEdytuj

?.?