FANDOM

2f8151070382d5929526c60dfadee42d-d36j72k.jpg
Julie Blishwick

Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 marca 1963
Status krwi czysta w 3/4
Tytuł(y) uczennica
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu koloru oceanu
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Claudia C. Antinori (matka)
Laurence W.C. Blishwick (ojciec) †
Philippa M.R. Blishwick (ciotka)
Zdolności magiczne
Różdżka 11 cali, lipa, szpon hipogryfa, sztywna z rzeźbioną rączką
Bogin ciotka Julie rzucająca czar leglimens
Patronus wilk
Dom

Ravenclaw

Przynależność Ravenclaw

Klub Magii Nut
Kółko Korepetycji

To było dziwne... znalazła kogoś bardziej nieśmiałego od niej samej.

- Anarhold Tempest porównująca się z Julie Blishwick

BiografiaEdytuj

Julie Rebecca Blishwick urodziła się 6 marca w 1963 roku w niewielkiej posiadłości we Włoszech niedaleko San Gimignano. Do siódmego roku życia mieszkała wraz z rodzicami w pięknym toskańskim domu otoczonym wzgórzami porośniętymi winoroślą. Po śmierci ojca zamieszkała z ciotką w Anglii. Laurence Blishwick zmarł, kiedy Julie miała siedem lat. Jedynym wspomnieniem dziewczyny po nim jest, kiedy mężczyzna dał jej kieszonkowy zegarek na zabawie we włoskim miasteczku, aby się nie spóźniła na wyznaczoną godzinę. A także nieco późniejsze, gdy ze zdenerwowaniem opuścił rodzinnym dom i nigdy już nie wrócił. Mieszkała wówczas jeszcze ze swoją matką, Claudią. Pani Blishwick pracowała dla włoskiego Ministerstwa Magii w Departamencie Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów, a pan Blishwick był Niewymownym w brytyjskim Ministerstwie Magii. Zginął w niewyjaśnionych okolicznościach.

Ciotka Philippa Blishwick wykorzystała moment załamania matki Julie i zabrała dziewczynkę do Anglii, gdzie spędziła większą część dzieciństwa. Uważała bowiem, że jeśli nie będzie mieszkać w anglojęzycznym kraju, nie dostanie się do Hogwartu. Julie bardzo rzadko widywała się ze swoją rodzicielką, gdyż skrupulatnie ograniczano jej kontakt ze światem. Stara panna Blishwick nigdy nie darzyła szwagierkę szacunkiem, ze względu na jej pochodzenie - jest półkrwi. Uważała także, że Claudia źle wpływa na dziecko. Wychowała Julie na swój sposób. Surowo i z klasą jak prawdziwą damę czystej krwi, ponieważ od najmłodszych lat Julie wykazywała zdolności magiczne. Nauczyła bratanicę również gry na fortepianie. Dziewczyna dała możliwość zrealizowania się starszej kobiecie w pragnieniu bycia matką, która była zbyt zgryźliwa, aby wyjść za mąż.

Dzieciństwo pod opieką ciotki sprawiło, że dziewczyna stała się strachliwa i zamknięta w sobie. Jednak moment dostania się do Hogwartu, równał się z wolnością. W ciągu nauki drobnymi kroczkami, dziewczyna zmienia się i ponownie otwierała na świat. Zdołała kupić sobie mysz, Klemensa, wbrew woli ciotki. Z czasem staje się śmielsza i bardziej odważna względem krewnej.

Poza tym Julie jest dość chorowita przez zaniedbany dom swojej ciotki. Będąc małym dzieckiem miała problemy z kośćmi i do dziś często bolą ją nogi oraz łatwo robią się jej pęcherze od butów. Przed jedenastym rokiem życia, stres związany z wychowaniem ciotki był skutkiem problemów żywieniowych. Teraz Julie nie ma apetytu, a przede wszystkim nie lubi tłustych potraw, jakie często można spotkać na stołach w Hogwarcie. Mimo to rześkie powietrze wokół szkoły sprzyja dziewczynie.

Patronus w postaci wilka miał także ojciec Julie.

Ostatnie wydarzenia Edytuj

Julie nie była w Hogwarcie odkąd wyjechała na ferie świąteczne do swojej ciotki na jej prośbę. Stara czarownica jednak nie pozwoliła podopiecznej wrócić do szkoły. Twierdziła bowiem, że Hogwart jest już zepsutym miejscem i Julie nie uczy się tam właściwych rzeczy. Nie podobało jej się, że inni uczniowie "zainfekowali" Julie swoim swawolnym myśleniem i dziewczyna zaczynała przeciwstawiać się swojej opiekunce. Dopiero pod koniec maja musiała ustąpić. Bez poprawnej edukacji Julie nigdy nie należałaby do społeczności czarodziejów.

RodzinaEdytuj

Claudia Cristina Antiorini-Blishwick (matka)Edytuj

Ojciec był Włochem, a matka Angielką, niemagiczną mugolką. Zamieszkali na toskańskiej wsi, gdzie całkiem zajęli się prostym życiem na plantacji winorośli. Claudia wychowywała się wśród mugoli. Nie wykazywała zdolności magicznych, a przynajmniej nigdy publicznie. Była uczennicą Akademii Magii Beauxbaton.

Laurence'a poznała podczas jednej z wizytacji w angielskim Ministerstwie Magii.

Italian beauty by gestiefeltekatze-d4t8dye

Młoda Claudia Auditore

Po śmierci męża porzuciła świat czarodziejów i zajęła się dbaniem o winnicę. Mieszka w rodzinnym domu, w którym Julie uwielbia spędzać czas. Jest niezwykle troskliwa i przyjazna względem córki, pomimo że nie spędzają ze sobą dużo czasu, ufają sobie i szczerze rozmawiają. Mimo to Julie nigdy nie wspomina o okrucieństwie swojej ciotki. Często piszą do siebie listy i zwierzają się sobie nawzajem. Claudia jest nie tylko matką, ale również przyjaciółką dla Julie.

Laurence William Clifford Blishwick (ojciec)  †Edytuj

Mirko 01

Laurence Blishwick

Były uczeń Hogwartu, z domu Griffindoru. Wywodzi się z rodu czystokrwistych czarodziei. Z tego też powodu rodzice Laurence'a bardzo nalegali na zakończenie znajomości z Claudią Auditore. Jednak wyjechał z kraju i wbrew woli krewnych wziął ślub z dziewczyną półkrwi, która zrobiła na nim tak duże wrażenie.

Był człowiekiem pełnym energii, żądnym przygód, ambitnym. Według opowiadań spędzał dużo czasu ze swoją córką i uczył jej gotowania, pielęgnacji roślin oraz drobnych sztuczek magicznych. Więcej Julie nie pamięta, lecz tęskni za ojcem i ciągle go kocha.

Philippa Marie Rose Blishwick (ciotka, siostra ojca)Edytuj

Znienawidzona przez najbliższą rodzinę Ślizgonka, Philippa, jest surową kobietą. Przestrzega tradycji i nienawidzi mugoli. Na początku bardzo nie lubiła bratanicy, lecz postanowiła zrobić z niej przykładną czarownicę. Pod ciężarem jej autorytetu Julie czuję się przytłoczona i ucieka do fabuły książek, które są zgromadzone w biblioteczce rodzinnego domu Blishwicków. Młoda czarownica jest przkonana, że ciotkę dotknęła zgryzota przez wilgotne powietrze w starym domu. W jakiś pokręcony sposób kocha Julie i nie chce, aby stała się bratanicy krzywda.

==
Relacje ==

Sahir Nailah Edytuj

Ta dziewczyna musi mieć coś nie tak z instynktem, skoro tak się zbliża. - Sahir Nailah

Rabastan LestrangeEdytuj

Miał świadomość, że próba zbliżenia się do takiej dziewczyny to kwestia wielu miesięcy budowania zaufania. - Rabastan Lestrange

Donatella de VillersEdytuj

Nagle zaczęło ją zastawiać jak bardzo młodsza Krukonka wymusza w sobie chęć rozmowy. Nie dało się ukryć, że nie czerpała z tego przyjemności. - Donatella de Villers

WyglądEdytuj

Masz na prawdę śliczne włosy...

- Anarhold Tempest

(...) No i te oczy. Zdecydowanie przyciągały uwagę.

- Rabastan Lestrange

Cechą charakterystyczną w wyglądzie Julie Blishwick są oczy, które w zależności od padającego światła wydają się być zielone lub niebieskie. Przypominają wodę głębokiego oceanu. Włosy ma długie, kruczoczarne, równo przycięte. Rzadko je spina, gdyż kiedy się wstydzi, czuję potrzebę schowania się za nimi. Od strony ojca posiada jasną karnację, bardzo podatną na promienie słoneczne. Wzrost dziewczyny wynosi 166 cm.

236018794421794e81f49962a00d297b-d3ku9ur

Julie

Rysy twarzy ma identyczne jak u matki - wyraźnie trójkątną. Po rodzicielce odziedziczyła również figurę i drobną postawę z wąskimi ramionami i wyraźnie zarysowaną talią. Nie garbi się, choć głowę prawie zawsze ma spuszczoną.

UsposobienieEdytuj

Charakter panny Blishwick jest bardzo skomplikowany. Z natury jest cichą osobą, która niewiele mówi. Dla nieznajomych zawsze jest nieśmiała, co więcej często czuje się skrępowana w relacjach towarzyskich. W stosunku do swojej ciotki zawsze na wszystko się zgadza, gdyż nie jest w stanie sprzeciwić się jej autorytetowi. Z matką z kolei zawsze potrafiła rozmawiać szczerze, ponieważ wywodzi się z włosko-angielskiej rodziny, u której normalna jest swoboda w kontaktach z ludźmi. Mimo to, trudno jest jej się przełamać i porozmawiać z obcymi.

Julie uwielbia czytać książki i zamykać się w świecie przygód bohaterów oraz w świecie wiedzy. Dość nietypowe jest, że lubi się uczyć i pochłaniać wiadomości. Dużą uwagę poświęca zielarstwu, którym zaraziła się od swojego ojca. Najbardziej zdolna jest na mugoloznastwie, ponieważ matka żyje w świecie mugoli i pokazuje wszystko swojej córce.

Zdolności magiczneEdytuj

W genach Blishwicków płynie dar do oklumencji i legilimencji. Chociaż dziewczyna nigdy nie ćwiczyła się w tej sztuce i nie można stwierdzić, że posiadła którąś z tych umiejętności. Mimo to można się domyślić, że w przyszłości Julie będzie łatwiej nabyć te zdolności.