FANDOM

Isaac
Isaac Fawler

Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 VIII 1961 r.
Status krwi mugolska
Tytuł(y) Pałkarz Ravenclawu
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu błękitne
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Jodie (z domu Hale) i Maxwell Fawley
Zdolności magiczne
Różdżka róg dwurożca, kasztan, 12 cali
Dom

Ravenclaw

Treść cytatu

Autor cytatu

BiografiaEdytuj

Treść.

RelacjeEdytuj

Simon JordanEdytuj

Puchon z roku Isaaca i jedna z jego ulubionych osób w całym zamku. Dobrze się razem dogadują, a choć nie są sobie bardzo bliscy to czują, że mogą na sobie polegać i sobie ufać. Isaac uważa Simona za porządnego i rzetelnego chłopaka. Połączyła ich wspólna nauka i przygotowania do egzaminów na szóstym roku.

Amelia WrightEdytuj

Isaac sam nie wie kiedy to się zaczęło, jednak ta niepozorna Puchonka dość mocno zawróciła mu w głowie. Choć nigdy nie mieli okazji nawet ze sobą porozmawiać, krukon już przypisał do niej osobowość. Ciągle szuka okazji, aby spędzić z nią czas, lecz nauka i treningi Quidditcha zajmują niemal każdą wolną chwilę. Czy Amelii uda się dorównać jego wyobrażeniom o niej?

Pani Norris Edytuj

Ta dwójka ma się ku sobie i od razu widać, że ich wspólne towarzystwo sprawia im ogromną przyjemność. Isaac wie jak sprawić, by Pani Norris zamruczała. Byle tylko nie sprowadził na siebie gniewu Pana Filtcha!

WyglądEdytuj

Treść.

UsposobienieEdytuj

Treść.

Zdolności magiczneEdytuj

Wszechstronny talent do sportu, również tego magicznego. Gra na pozycji pałkarza w szkolnej drużynie Quidditcha i wychodzi mu to całkiem nieźle.

Wykazuje też naturalne predyspozycje do Zielarstwa i ONMS, przez wzgląd na fakt, że pochodzi z rolniczej rodziny. Oprócz tego uwielbia Starożytne Runy i... Wróżbiarstwo. Ale do tego drugiej w życiu by się nie przyznał!