FANDOM

Tumblr nvf1ws3a2x1uqp8r1o1 500
Evan Stone

Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 stycznia 1962 (17 lat)
Status krwi mugolska
Tytuł(y) Ścigający
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu zielone
Kolor włosów ciemnobrązowe
Rodzina
Rodzina Sarah Stone (matka)
Daniel Stone (ojciec)
Zdolności magiczne
Różdżka heban, łuska wywerny, 12 cali, sztywna
Bogin dementor
Patronus brak
Dom

Gryffindor

Przynależność Gryffindor
Drużyna Gryffindoru

Nie pasował do żadnego ze światów: magiczny odrzucał go za brudną krew, niemagiczny - za magię. Był jak wyrzutek, nie chciany, niekochany. Niepotrzebny...

BiografiaEdytuj

Urodził się w środowy poranek, 10 stycznia 1962 roku. Był to dzień niezwykle szczęśliwy dla rodziny Stone. Sarah Stone z zawody była dentystką, a ojciec, taksówkarzem i był oczkiem w głowie rodziców, gdyż miał na zawsze pozostać jedynakiem. Ciężki porób uniemożliwił bowiem Sarah, matce Evana, szansę na kolejne ciąże. Nie był traktowany w szczególny sposób, jednak niczego mu nie brakowało, zarówno jeśli chodziło o uwagę, jak i miłość rodziców. Dzieciństwo spędził na zabawach z kolegami ze sąsiedztwa, ganianiu kotów, graniu w piłkę nożną i demolowaniu osiedla. Do czasu, aż skończył jedenaście lat, a cała beztroska idylla obróciła się w niwecz.

Superthumb

Evan nad jeziorem

W domu Stone'ów, zjawił się starszy mężczyzna, który wyjaśnił zarówno młodemu Evanowi, jak i jego rodzicom, że chłopak jest czarodziejem i od momentu urodzenia, został zapisany do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Z początku nie mogli w to uwierzyć, myśleli, że to jakiś ponury, ale gdy Evan przypomniał sobie dwa, dość trudne do wytłumaczenia zjawiska ze swoim udziałem, a na dodatek przeczytał list, który miał ze sobą owy nieznajomy, przyjął ten fakt za rzecz oczywistą. Nie przypuszczał tylko, że z ukochanego dotychczas syna, stanie się czarną owcą, bowiem rodzice od tamtej pory zaczęli traktować go jak trędowatego.

Lata w HogwarcieEdytuj

Po przybyciu do Hogwartu, Tiara Przydziału umieściła go w Gryffindorze, z czego był niezwykle dumny, gdyż pragnął niezwykle mocno znaleźć się z domu z godłem Lwa. Nie był kujonem, ale z nauką radził sobie dobrze, mimo, że niezbyt lubił się uczyć. Prawdę mówiąc, do książek i wypracowań siadał tylko w ostateczności, aczkolwiek wiedzę przyswajał dość szybko. Nie miał specjalnie sprecyzowanego zdania, co do tego, jaki przedmiot lubił najbardziej. Już od najmłodszych lat, uwielbiał łamanie regulaminy i głupią odwagę, równą niemal ekstremalnych sytuacji. Spacer po gzymsie najwyżej wieży? Nie ma problemu! Wejście do klatki pełnej tentakul? Nie ma sprawy, jeśli tylko miał na tym zyskać uznanie bądź kilka galeonów ze zakładów. Dla Evana nie było rzeczy niemożliwych. Na trzecim roku został także ścigającym drużyny Gryfonów. Miał talent do latania i jego powietrznych akrobacji nie było końca. I tak żył sobie z dnia na dzień, starając sobie poradzić z odrzuceniem przez dwa światy, do których należał. Wyzywano go od szlam, a rodzice nie rozmawiali z nim, za to, że miał dar magii. Tolerowali go, owszem, w końcu był ich synem, ale nie akceptowali. Nauczył sobie z tym radzić we własny sposób. Zbudował wokół siebie mur, ukrywając swoje uczucia. Zaczął palić papierosy. I wtedy na jego drodze stanęła pewna, dość irytująca Ślizgonka, Pandora Travers. Zdał Sumy z ukierunkowaniem Transmutację oraz Obronę przed czarną magią, gdyż to właśnie z tym wiąże swoją dalszą przyszłość. W bliższych planach ma zamiast zdać kurs teleportacji, w dalszej - zmieniać się w sokoła, a w jeszcze dalszej chce zostać łamaczem klątw i zaklęć. Obecnie jest na szóstym roku. Nadal gra w drużynie Gryffindoru, nadal zadaje się z Traversówną, choć wie, że nie powinien, nadal łamie regulamin i głupio ryzykuje.

Wygląd Edytuj