FANDOM

Erinpotter
Erin Potter

Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 marca 1960
Status krwi czysta
Tytuł(y) ścigająca
Pseudonim(y) Rin, E, Potterówna, Popapraniec
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów kruczoczarne
Rodzina
Rodzina Dorea Potter (matka)
Charlus Potter (ojciec)
James Potter (brat)
Zdolności magiczne
Różdżka jabłoń, 11 cali, sztywna, włókno ze smoczego serca, idealna do zaklęć
Bogin śmierć Remusa
Patronus wcześniej kruk, aktualnie wilk
Animag kruk
Dom

Gryffindor

Przynależność Gryffindor
Drużyna Quidditcha Gryffindoru
Klub Pojedynków

Była dla Remusa jak wilcza pełnia: szalenie groźna, niebezpieczna, targająca całym jego ciałem i duszą, a jednocześnie tak magicznie pociągająca i zachwycająca. Pełnia była nieodłączną częścią jego samego, czymś co go tworzyło i naznaczyło na zawsze. A teraz czuł, że tym samym jest dla niego Gryfonka, niebezpiecznie wtapiająca się w jego życie.

Remus Lupin

BiografiaEdytuj

Erin przyszła na świat 27 marca 1960 roku, ponad godzinę po bracie, Jamesie, jako córka Charlesa oraz Dorei Potter. Jej dzieciństwo przebiegało całkiem spokojnie - wychowywała się w kochającej rodzinie, w której od zawsze wpajane były najważniejsze cechy, takie, jak miłość, szczerość i prawość. Uwielbiała również grać z bratem i ojcem w Quidditcha już od małego. Nad pierwszymi okazami mocy magicznej panowała wyjątkowo dobrze, radząc sobie i potrafiąc swobodnie, choć trochę nieświadomie, manipulować swoimi specjalnymi umiejętnościami.

Oboje z Jamesem równie mocno wyczekiwali listu do Hogwartu. W szkole przydzieleni zostali do Gryffindoru, czego z resztą i tak się spodziewali. I rok nauki był dla obojga czasem szczególnym - poznali ludzi, z którymi przez następne lata zaczęła łączyć ich nierozrywalna więź. Erin i Lily Evans, wtedy jeszcze zwyczajne koleżanki z jednego dormitorium, niemal od razu zaczęły się ze sobą dogadywać, co później przerodziło się we wspaniałą przyjaźń.

Kolejnym przełomowym rokiem nauki w Hogwarcie dla Erin był rok 1975 - wtedy też, po wielu próbach i ćwiczeniach, poraz pierwszy wzbiła się w powietrze pod postacią animagiczną, a mianowicie kruka. Latając nad błoniami zauważyła dziwny, nieludzki kształt. Zniżając lot odkryła, że po terenie szkoły pałęta się wilkołak. Szybko poleciała za nim, wprost w Zakazany Las, po czym zasiadła na gałęzi jednego z drzew i zaczęła wszystko obserwować. Okazało się, że oprócz stwora znajdowały się tutaj również inne, wyjątkowo nienaturalnie narzucające się mu zwierzęta - jeleń i pies. Erin niestety nie zdołała wtedy zauważyć również szczura, którym był Peter Pettigrew. Po chwili wilkołak zaatakował psa tak mocno, że ten, upadając na drzewo, zamienił się w człowieka, przybierając postać Syriusza Blacka. Potwór wpadł w wściekłość i mało by brakowało, by zabił Blacka, gdyby nie to, że Erin rzuciła się na niego pod postacią kruka, po czym szybko przemieniła się z powrotem w swą ludzką postać i objęła go mocno, szarpiąc się i wystarczająco go dezorientując. Niedługo potem trafiła do Skrzydła Szpitalnego, gdzie później podjęła się poważnej rozmowy z bratem na temat swego odkrycia. Zarzuciła mu, że nie miała o niczym pojęcia. Gnębiony wyrzutami sumienia James wyjawił jej największy sekret Huncwotów związany z futerkowym problemem Lupina.

RelacjeEdytuj

James PotterEdytuj

James jest bratem bliźniakiem Erin, aczkolwiek urodził się od niej o ponad godzinę szybciej. Mimo, że są tak blisko spokrewnieni, od wielu lat można było zauważyć, że to Erin nosi miano tej "dojrzalszej" i "poważniejszej".
Ich relacje są bardzo ciepłe - oboje są ze sobą blisko, nawet mimo częstych sprzeczek rodzinnych, które bardziej zahaczają o wymianę wzajemnego sarkazmu, z którego potem można pożartować, niż o prawdziwą zwadę. Oboje mają również wiele cech wspólnych - od dziecka pasjonują się Quidditchem, grają w tej samej drużynie w Hogwarcie, a także są bardzo stali w uczuciach. Erin wielokrotnie musiała również stawać pomiędzy młotem a kowadłem w związku z jego zauroczeniem do Lily, bowiem obojga z nich uważa za bardzo bliskich - czasami również pomagała Jamesowi (o ile ten decydował się uzyskiwać od niej pomoc) w zalecaniu się do rudowłosej. Było to jednak raczej rzadkie, gdyż okularnik z reguły wolał załatwiać wszystko sam, na własną rękę.

Lily EvansEdytuj

Nigdy nie zamieniłaby Erin na nikogo innego.

Lily Evans

Lily jest najlepszą przyjaciółką Erin już od pierwszej klasy. Mieszkają w jednym dormitorium i znają się na wskroś - obie traktują się jak siostry, których nigdy nie miały. Erin doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że rudowłosej może powiedzieć dosłownie wszystko, począwszy od tego, co ostatnio robiła, kończąc na najskrytszych sekretach. Czasami również Lily pomaga jej we wszelkiego rodzaju zadaniach domowych i tym podobnych, choć zdarza się to raczej rzadko ze względu na fakt, że Erin lubi być samodzielna.

Remus LupinEdytuj

Remus Lupin
AmmT7Ih
Remusa Erin darzy dość szczególnym uczuciem. Zaczęło się od zwyczajnego zauroczenia pod koniec szóstej klasy, które początkowo starała się ignorować, sądząc, że dwa miesiące rozłąki powinny wystarczająco zatrzeć emocje, jakie odczuwała w jego obecności - mimo to szybko okazało się, że wakacje nie osłabiły jej uczucia, ba... nawet je pogłębiły.

Erin nie akceptuje tego, uważa, że nie jest dla chłopaka nikim ważnym, że jej rola w jego życiu nie odgrywa żadnego znaczenia. 
Pewnego dnia przyglądała się Gryfonowi pod postacią kruka na polanie w Zakazanym Lesie. Przypadek jednak sprawił, że spadła z gałęzi, niefortunnie lądując tuż obok niego, a następnie przemieniła się w człowieka. Obnażenie swojego sekretu niosło za sobą również odkrycie przed nim uczuć, jakimi go darzyła. Pokłócili się, warcząc na siebie i wytykając wzajemne wady, a następnie Lupin niespodziewanie pocałował czarnowłosą, kończąc te wydarzenie stwierdzeniem, że "nic między nimi nie ma". Cóż... czy rzeczywiście..?
Potter kocha Remusa i bardzo się o niego martwi. Za każdym razem, kiedy zbliża się pełnia, ta zdaje się odczuwać jej szczególne dla wilkołaka znaczenie równo intensywnie, co on sam, ponadto również zawsze - jak i Huncwoci - stara się być przy nim, tyle, że pod postacią kruka.

WyglądEdytuj

A poza tym te oczy... te niezwykle orzechowe oczy, które u Potterów stanowiły naprawdę groźną broń.

Lily Evans
Erinpt
Jestem pewna, że gdy spojrzysz na nią po raz pierwszy, to tym, co niemal automatycznie rzuci Ci się w oczy, będą jej kruczoczarne włosy. Ta garść wiecznie plączących się kłaków zwykle opada na jej plecy w nieładzie, swymi długimi kosmykami sięgając niemal ich końca. Jest to jej znak rozpoznawczy, coś, przez co wskazać Ci ją potrafiłaby chyba każda osoba w szkole.
Potter jest bardzo chuda, lecz mimo to posiada bardzo przyjazne rysy twarzy. Zwykle jest pogodna i uśmiechnięta, zdecydowanie nie odpycha od siebie potencjalnego rozmówcy już na starcie. Ma wyraźnie zarysowane kości policzkowe i orzechowe, głębokie oczy, identyczne, jak jej brat. Oprócz tego cechuje się dość bladą cerą, jest niska i drobna, lecz nie myśl sobie, że w jakikolwiek sposób przeszkadza jej to w lataniu na miotle - Potter jest wyjątkowo zwinna i w Quidditchu radzi sobie wyśmienicie.
Nie podąża za najnowszymi trendami mody; ubiera się raczej zwyczajnie, bez rewelacji - byleby było luźno. Preferuje raczej ciemne kolory, a na jej nogach już od dobrych kilku lat bez przerwy widnieją stare, czarne, już trochę przetarte glany. Jeszcze nigdy nikt nie widział jej w sukience. Legenda głosi, że Erin posiada jakąś w szafie...

UsposobienieEdytuj

Erin? Erin Potter? Ah tak, pamiętam! To ta dziewczyna z Gryffindoru, gra w drużynie, chyba jako ścigająca... kurczę, czasami mam wrażenie, że ona nigdy się nie smuci.

Pewna Puchonka, oceniając zachowanie Erin w IV klasie

Jak dla niej to właśnie Rin była wyjątkowa pod każdym względem - wydawała się taka pewna siebie, taka pełna mocy i tajemniczego uroku, co czyniło z niej naprawdę ciekawą osóbkę, no i mimo pewnych podobieństw do brata, przejawiała o wiele więcej wrażliwości i zrozumienia.

Lily Evans

Erin niemal zawsze była osobą pozytywnie nastawioną do świata, zabawną, nie potrafiącą usiedzieć w jednym miejscu, z tysiącami pomysłów na minutę - i nie widziały tego jedynie osoby, z którymi dziewczyna przebywała na co dzień, ale i całkowicie obce jej persony. Bo taka i w istocie była - kreatywna, twórcza, sympatyczna, dla przyjaciół gotowa poświęcić wszystko, nawet samą siebie.
Przez ostatnie kilka miesięcy stała się nieco bardziej milcząca. Spoważniała, dojrzała, zyskała nieco na odpowiedzialności, zarówno za siebie, jak i za innych; zaczęła nieco bardziej przywiązywać wagę do skutków tego, co czyniła i przestała podejmować same pochopne decyzje. W jej życiu pojawił się pewnego rodzaju niepokój - z roku na rok całe otoczenie, w którym przebywała, zmieniało się na coraz to groźniejsze; wymusiło to na niej pewnego rodzaju zatrzymanie się, obejrzenie się za siebie i przemyślenie swych czynów.
Erin jest dość bystrą osobą, cechuje ją niestety również lenistwo. Gdyby chciała, z pewnością zyskałaby dużo lepsze wyniki w nauce, aczkolwiek zwykle po prostu jej się nie chce. Bywa sarkastyczna i ironiczna, czasami zdarza jej się kpić z czyich zachowań. W parze z tym idzie niestety złośliwość - jak z resztą u każdego Pottera - choć, mimo wszystko, przypisuje jej się plakietkę nieco bardziej roztropnej od jej brata.

Zdolności magiczneEdytuj

Tumblr n3dvcdHpk61rfz4iao1 250

Forma animaga

Erin nigdy nie przejawiała jakiś wielce specjalnych umiejętności magicznych jak choćby jej przyjaciółka Lily, aczkolwiek w Hogwarcie i tak radzi sobie bardzo dobrze, utrzymując się na dość wysokich stopniach. Nie uczy się, bo brakuje jej na to ochoty - dlatego też nie daje z siebie tyle, ile mogłaby dawać.

Już na piątym roku wyćwiczyła skomplikowaną umiejętność animagii, dzięki której potrafi zamieniać się w kruka.
Należałoby tu również wspomnieć o jej naprawdę wysokich zdolnościach związanych z Quidditchem - z miotłą bowiem nie rozstawała się już od dzieciństwa, kiedy to ojciec wpajał zarówno jej, jak i Jamesowi miłość do tego czarodziejskiego sportu w ukryciu przed matką obawiającą się o życie swych biednych dzieci. W Quidditchu dziewczyna ma dość spore osiągnięcia, m.in. należy do drużyny Gryffindoru, grając na pozycji ścigającej.