FANDOM

Blondhairbyredpolaroid
Emma Garland-Witherland

Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 grudnia 1963
Status krwi mugolska
Tytuł(y) ścigająca
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu bursztynowe
Kolor włosów złoty blond
Rodzina
Rodzina Najbliższa:

Hank Witherland (ojciec)
Constance Garland (matka)
Matthew Garland-Witherland (starszy brat)

Zdolności magiczne
Różdżka 9 cali, wiśnia, kieł widłowęża
Bogin ona sama jako brzydka staruszka
Patronus paw
Dom

Huffelpuff

Przynależność Huffelpuff

Drużyna Quidditcha Huffelpuff Klub Pojedynków

Treść cytatu

Autor cytatu

BiografiaEdytuj

Emma Constance Garland-Witherland niespodziewanie została uczennicą Hogwartu. Na początku nauki była bardzo zagubiona, jako że jest stuprocentową mugolką. Urodzona 3 grudnia w regionie Walii mieszkała z rodzicami w mieście i prawie co roku jeździli do Londynu. Przez to dziewczyna zakochała się w stolicy kraju.

Emma nie ma dobrych wspomnień z dzieciństwa, kiedy odkąd pamięta rodzice się kłócili i nie dogadywali się. Odetchnęła z ulgą po rozwodzie, kiedy mogła zamieszkac z bardziej nowoczesną matką, ponieważ ojciec był konserwatywny. W nieprzyjemnych momentach zawsze mogła liczyć na wsparcie od swojego brata.

Przez cały czas utrzymuje kontakt z liczną rodziną od strony ojca i matki, z którą często spędza wakacje w kurortach wypoczynkowych. Jest to też czas, gdy może poczuć się zwykłą, modną nastolatką.

RelacjeEdytuj

Hank Witherland (ojciec)Edytuj

Mugol. Ojciec Emmy jest prawnikiem, który wiecznie nie ma na nic czasu. Także dla swoich dzieci. Po rozwodzie z Constance widują się jedynie kilka dni w wakacje. Nie wie, że jego córka została czarownicą. W ogóle nie interesuje się dziećmi. Sama dziewczyna nie ma o nim dobrego zdania. Zna go jako gbura i snoba oraz pracoholika. Jedynym atutem jego istnienia jest to, że płaci za wszystkie zachcianki dzieci.

Constance Garland (matka)Edytuj

Mugolka. Bardzo energiczna kobieta, która czuje się jeszcze dzieckiem. Lubi się bawić i chętnie zabiera dzieci na zabawy. Wszczepiła Emmie zamiłowanie do zakupów, wprowadziła ją w świat mody, ponieważ jest byłą modelką. W trakcie konfliktów z byłym mężem, zawsze może liczyć na wsparcie córki i syna. Była w szoku, kiedy dowiedziała się o Hogwarcie, lecz podeszła do tego entuzjastycznie. W stosunku do dzieci jest bardziej przyjaciółką niż rodzicielką.

Matthew Hank Garland-Witherland (starszy brat)Edytuj

Mugol. Często żartuje ze swojej siostry, czarownicy, lecz tak naprawdę się o nią troszczy. W wolnych chwilach chętnie spędzają ze sobą czas, a rzadko są takie momenty. Matt jest żołnierzem brytyjskim i większość czasu przebywa w koszarach. Jego umiłowanie do sportu zmusiło Emmę do ćwiczeć oraz kontrolowania jej wagi, która od małego miała problemy z obżarstwem.

WyglądEdytuj

Treść.

UsposobienieEdytuj

Treść.

Zdolności magiczneEdytuj

Treść.